Friday, January 16, 2009

Ikon Gadis Melayu Muncul Akhirnya..

Terdapat dua perkara yang menarik bagi aku dalam minggu ini..Pertama adalah pilihanraya P16 Kuala Terengganu pada sabtu ini dan kedua..final Program Pencarian Gadis Melayu..

Malam tadi telah berlangsung Pencarian gadis melayu episode akhir




Tahniah kepada Khairul Noormaidah Zali (Aida) kerana telah menjadi juara sekaligus menjadi Ikon Gadis Melayu..


6 comments:

kawan2 said...

ko mmg suke follow rancangan2 camni kan..
gatal punye cokrain..
hahaha
tp aku pon suke
hihi

khairul anwar said...

tak baik cakap aku camtu..
normal la kalu aku tgk cite2 camni..
nanti kalu aku tgk program jejaka gay korang kater aper pulak nti..haha

kawan2 said...

ko mmg ghey pon.. haha

FlipOff said...

ko jgn tipu cokrain, aku dengar ko tgk gadis melayu pon nak usya pengacara je.. wahahaha

dawood said...

aku raser aida tue suke kat aku laa...

khairul anwar said...

dawood ko bg komen kat salah artikel nih..ni bukan posting psl politik..haha